Цей модуль допоміг мені зробити висновок щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - лише учень з високим навичками самоограцізації здатен сам себе скеровувати, адже навіть формуюче оцінювання та різноманiтнi типи завдань не навчать самоспрямовуванню за один проект, цьому вчать протягом всього шкільного навчання. А тому моя мета створити для учнiв належнi умови навчання, а саме: здійснювати процес диференціації у чотирьох напрямках: зміст, процес, результати, навчальне середовище; планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів; допомогти учням стати самоспрямованими та впевненими в навчанні за допомогою різних форм спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчаннi.
Комментариев нет:
Отправить комментарий