пятница, 28 июня 2013 г.

Модуль 9. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені зробити висновок щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у   навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - лише учень з високим навичками   самоограцізації здатен сам себе скеровувати, адже навіть формуюче оцінювання та   різноманiтнi типи завдань не навчать самоспрямовуванню за один проект, цьому вчать протягом   всього шкільного навчання. А тому моя мета створити для учнiв належнi умови навчання, а   саме: здійснювати процес диференціації у чотирьох напрямках: зміст, процес, результати, навчальне   середовище; планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні,   кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні   когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів;  допомогти учням стати самоспрямованими та впевненими в навчанні за допомогою різних форм   спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчаннi.

Комментариев нет:

Отправить комментарий