пятница, 28 июня 2013 г.

Модуль 8. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», та визначити якими засобами можна таке оцiнювання створити: провести глибокий аналiз власноi стратегіi оцінювання та ознайомитись з прикладами планів оцінювання для визначення тих компонентів, які найбільше сприяють успіхам учнів та полiпшенню навчального процесу, залучати учнів до процесу оцінювання, завдяки чому змінюється їх ставлення до навчання,  збiльшується зацiкавленнiсть, що  в свою чергу сприяє досягненню поставлених навчальних  цілей, залучати колег до створення iнструментiв оцiнювання для забезпечення iх ефективностi, використовувати підсумкове оцінювання для визначення рівня розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, будувати систему оцiнювання навколо навчальних потреб учнiв, акцентувати увагу як на змiстi навчальної теми, так i на навичках 21 столiття  

Комментариев нет:

Отправить комментарий